Bakan Çiftçi, Vali Canbolat ve Emniyet Müdürü Yüksek'ten Ankara'da Polis Merkezi'ne Ziyaret
May 14, 2026•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
Published1 month ago
Duration1:01
Video ID1pzPC3Gsat8
Languagetr
CategoryNews & Politics
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeRegular Video
Performance Metrics
Views1.9K
Likes37
Comments1
Engagement Rate2.05%
Likes per 100 views2.00
Comments per 1K views0.54
Video Tags
Description
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, Ankara Valisi Yakup Canbolat ve Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek ile birlikte 10 Nisan Şehit Nazım Tuncer Polis Merkezi Amirliği’ni ziyaret etti.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Balgat 10 Nisan Şehit Nazım Tuncer Polis Merkezi Amirliğimizde vazifeleri başındaki kahraman polislerimizi, Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Ali Fidan, Ankara Valimiz Sayın Yakup Canbolat ve Ankara İl Emniyet Müdürümüz Sayın Maksut Yüksek ile birlikte ziyaret ettik” ifadelerini kullandı.
Çiftçi açıklamasında, emniyet mensuplarının devletin bekası ve milletin huzuru için büyük bir özveriyle görev yaptığını belirterek, kamu düzeninin sağlanması adına ortaya koydukları gayret, cesaret ve fedakârlığın her türlü takdirin üzerinde olduğunu ifade etti.
Bakan Çiftçi, “Rabb'im; ülkemizin huzur ve güvenliği için görev ifa eden tüm polislerimizi muhafaza eylesin, ayaklarına taş değdirmesin” sözleriyle emniyet teşkilatına teşekkür etti.
Takip edelim
@medyaankaracom
Medya Ankara WhatsApp ihbar hattı: 0546 155 49 06
#MustafaÇiftçi #AliFidan #YakupCanbolat #MaksutYüksek #Ankara #Polis #Emniyet #İçişleriBakanlığı #Gündem