EMEKLİ ÇİFT EVLERİNİ SATIP TEKNEDE YAŞAMAYA BAŞLADILAR! Para bitti, şimdi ne olacak?
Jan 3, 2026•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
Published5 months ago
Duration38:03
Video IDFUV9yrdNP0k
Languagetr
CategoryPeople & Blogs
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeRegular Video
Performance Metrics
Views161.4K
Likes4.8K
Comments250
Engagement Rate3.14%
Likes per 100 views2.99
Comments per 1K views1.55
Video Tags
Description
Muğla Marmaris Netsel Marina'dayız. Evlerini, dairelerini satıp şehirden stresinden kaçıp, İstanbul'u terkettiler ve tekne aldılar. Bütün paralarını harcadılar. Şimdi Marmaris Netsel Marina'da teknede yaşıyorlar. Ama sonrası ne olacak ? Bilmiyorlar. Bu yaşam değişikliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sibel YÜCER ve Akyol YÜCER. Kendilerinin birde youtube ve instagram sayfaları var. Aşağıdaki linklere tıklayıp takip edebilirsiniz.
YOUTUBE : https://www.youtube.com/@SuGibi.Family
İNSTAGRAM : www.instagram.com/sugibi.family?igsh=MWRiaWQ2ajdycGZkbA==
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
https://www.youtube.com/channel/UCTSheLUZCapLmw4rA6uxe0Q/join
BİZE DESTEK OLMAK İÇİN KANALIMIZA ÜCRETSİZ ABONE OLMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN!
https://www.instagram.com/murat_cesurdura/
https://www.facebook.com/murat.cesurdura
Eğer bu videoyu beğendiyseniz beğenme tuşuna basıp beğenir misiniz.
Bu ve buna benzer videoları daha çok izlemek ve benimde haberim olsun istiyorsanız bildirimleri açmayı da unutmayınız... Sevgiler...
2018 de 2 çocuğum ve eşim ile birlikte kendimize ulaşamadığımız hızlı akan bir hayattan , hayatın daha yavaş aktığı yerlere göçme isteğimizden ötürü, hayatımız ve yaptığımız iş bizi buralara yönelttiği için Muğla ya göçtük. Yaşadığım tecrübe, bilgi verme isteğim ve eğlenceli iletişim kurma isteklerimden dolayı bunları sizlere en iyi yansıtacağım platform Youtube olmasından ötürü bir kanal açtım. Özetle; gezdiğim, gördüğüm yerleri, enerjili insanları, içinde mutluluk, huzur bulunan sohbetleri ve ülkemizin doğa, kırsal ve masumiyet içeren köy görsellerini yerinde gezerek göstermeye çalışıyorum.
"NEREDE VE NASIL YAŞAMAK İSTİYORSAN GİT ONUN İÇİN ÇABALA " diye de mesajımı vereyim naçizane :)
[email protected]