"We zijn honderd miljard kwijt, zonder enig nut." Ralf Dekker (FVD) over Oekraïne
Mar 26, 2026•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
Published2 months ago
Duration3:40
Video IDHWHlimqJhOQ
Languagenl
CategoryNews & Politics
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeRegular Video
Performance Metrics
Views8.5K
Likes979
Comments224
Engagement Rate14.13%
Likes per 100 views11.50
Comments per 1K views26.32
Video Tags
Description
Inmiddels heeft Nederland meer dan 20 miljard direct overgemaakt naar Kiev. Geld dat we nooit meer terug zullen zien. Om nog maar te zwijgen over de indirecte kosten die o.a. averechtse sancties met zich meebrengen. Het ruïneert onze economie.
Ralf Dekker roept op tot bezinning.
Word lid: https://fvd.nl/wordlid
► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu
► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL
► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie
► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/
► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie
► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocratie/
► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl
► GAB: https://gab.com/fvdnl
► WEBSITE: https://fvd.nl
☻ SUBSCRIBE NU: https://www.youtube.com/channel/UC9H9K7oSpte0uWBofdW4UiA?sub_confirmation=1