"We zijn honderd miljard kwijt, zonder enig nut." Ralf Dekker (FVD) over Oekraïne

Mar 26, 2026Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3Updated Just now

Video Overview

Video Details

Published2 months ago
Duration3:40
Video IDHWHlimqJhOQ
Languagenl
CategoryNews & Politics
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeRegular Video

Performance Metrics

Views8.5K
Likes979
Comments224
Engagement Rate14.13%
Likes per 100 views11.50
Comments per 1K views26.32

Description

Inmiddels heeft Nederland meer dan 20 miljard direct overgemaakt naar Kiev. Geld dat we nooit meer terug zullen zien. Om nog maar te zwijgen over de indirecte kosten die o.a. averechtse sancties met zich meebrengen. Het ruïneert onze economie. Ralf Dekker roept op tot bezinning. Word lid: https://fvd.nl/wordlid ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocratie/ ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: https://www.youtube.com/channel/UC9H9K7oSpte0uWBofdW4UiA?sub_confirmation=1

Related Videos

More videos from Forum voor Democratie