PASTALAR O KADAR PAHALIYKEN BENİM GIDA BOYASIZ KALIPSIZ KALPLİ PASTANIN ORTAMA GİRİŞİ
Dec 22, 2025•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
Published6 months ago
Duration1:00
Video IDd_IdqPu0Fq8
Languagetr
CategoryHowto & Style
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeYouTube Short
Performance Metrics
Views271
Likes7
Comments0
Engagement Rate2.58%
Likes per 100 views2.58
Comments per 1K views0.00
Description
Pastalar o kadar pahalıyken benim GIDA boyasız kalıpsız KALPLİ pastanın ORTAMA GİRİŞİ ...
Videoyu beğenip Kaydetmeyi unutmayın detayları aşağıya ekledim 🙋♀️❤️
Sünger gibi tam kıvamında Pandispanya
👉Malzemeler
5 adet büyük boy yumurta
250 ml s.bardağı ile şeker
200 ml s.bardağı nişasta
250 ml s.bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
yarım ç bardağından biraz az kaynamış su
Tam Kıvamında Pasta Ara Kreması
👉 Malzemeler
4 su bardağı süt
Yarım su bardağı şeker
3 yemek kaşığı nişasta
3 yemek kaşığı un
2 adet yumurta sarısı
100 gr beyaz çikolata
1 yemek kaşığı tereyağı
1 paket vanilya
Gıda Boyasız Pasta Üst Kreması
👉 Malzemeler
2 paket kremşanti
250 gr karışık dondurulmuş meyvelerden
1 çay bardağı soğuk süt
Not: Pandispanya ve Pasta ara Kremasının Malzemelerini yazdım ayrıntılı tariflerini kanalımda bulabilirsiniz
Pandispanyamı pişirip streçle sarıp buzdolabına kaldırdım. Bir gun sonra sabah ara kremasını hazırlayıp oda sıcaklığına gelince buzdolabına kaldırdım akşam Pandispanya yı kesip ara kremasını sürdüm sıkıca streçleyip bir gün buzdolabında dinlendirdim. Artan ara kremayı Buzdolabına koymuştum çıkartıp Mikserle çırptım ve pastanın üstüne bi kat Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
"Pazartesi ve perşembe günleri ameller (Allah'a) arz olunur. Ben, oruçluyken amellerimin arz olunmasını isteri
pastaya videodaki gibi artı şeklinde çizdim çizginin 2 ucundan kesip diğer uçlarına ekledım videodaki gibi ortasını da kesip tam kalp şeklini verdim (açılan uç kısımları kürdan ile tutturabilirsiniz ) 1 gün daha buzdolabında bekletip son süzlemesini yaptım. Önce çırptığım kremşantiden bir kat sürüp üzerine renkli kremasını sürdüm renkli krema için kremşantiyi çok az süt ile çırptım ve meyveleri ekleyip blenderden geçirdim gıda boyası kullanmadan güzel bi renk elde ettim içindeki meyve tanecikleri ile de çok lezzetli oldu sizin içinde fikir olsun pastayı bir gece dinlendirip yiyebilirsiniz. Bizimkiler çok beğendi 🤤 Yapacak olanlara şimdiden afiyet olsun 🙋♀️😋
.
.
.
.
.
#Pasta
#kalplipasta
#pastayatifleri
#kolaypasta
#asmr