لايف جديد! هل اللانجابيين عندهم وجهة نظر في عدم الإنجاب عشان ليه نجيب أطفال علي هذا الكوكب البائس
Jan 18, 2025•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
PublishedJan 18, 2025
Duration43:47
Video IDlj7ipA2v6MA
Languagear
CategoryEducation
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeRegular Video
Performance Metrics
Views297
Likes4
Comments0
Engagement Rate1.35%
Likes per 100 views1.35
Comments per 1K views0.00
Description
لايف جديد، برضه سولو، وبرضه مش محاسبة! هل اللانجابيين عندهم وجهة نظر في عدم الإنجاب عشان ليه نجيب أطفال علي هذا الكوكب البائس؟ لو حضرتك عارف ان الطفل الجاي ده ممكن يعيش عيشه كويسه بنسبة ٧٠% وفيه مثلا ٣٠% ان حيبقي فيه شقاء، هل برضه حتجيب الطفل ده مع انك عارف ان فيه احتماليه انه يعيش في شقاء؟ طب لو النسبة بقت ٥٠% ل ٥٠% حيبقي ايه الوضع؟ طب هو الواحد حيعرف النسب ديه ازاي أساسا! وهل في الأخر انتصار غريزة البقاء والتكاثر البشرية حتخلي اي كلام في الموضوع ده اساسا ملوش لازمه زي ماهو غالبا ملوش لازمه للأغلبية أساسا؟ مع مزيدا من الهراء والهرطقة الجمعة ١٣ ديسمبر ٢٠٢٤ الساعة ٢ ظهرا بتوقيت القاهرة وكفر الشيخ الحبيبة علي الفيسبوك!