柴犬は散歩に行きたい!でも大雪で扉が…💦 #shibainu #犬のいる暮らし #癒し

Jan 16, 2026Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3Updated Just now

Video Overview

Video Details

Published5 months ago
Duration0:29
Video IDmf-TLQ4FDWM
Languageja
CategoryPets & Animals
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeYouTube Short

Performance Metrics

Views18.9K
Likes791
Comments18
Engagement Rate4.27%
Likes per 100 views4.18
Comments per 1K views0.95

Description

吹雪が凄かった日でして、我が家のドッグランは扉近くが一番の吹き溜まりがある場所。 毎日除雪をしてもこんな感じです💦 いつも散歩直前に扉発掘をしてから外へ出ていますよ。

Related Videos

More videos from よりめのはちくん。