Amerikalılar Neden Kuşları Kafese Koymuyor? 🐦🤔

Mar 10, 2026Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3Updated Just now
TEQ
TEQ

64.1K subscribers

View Channel

Video Overview

Video Details

Published3 months ago
Duration0:27
Video IDnPHptzSlUvI
Languagetr
CategoryEntertainment
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeYouTube Short

Performance Metrics

Views44K
Likes570
Comments7
Engagement Rate1.31%
Likes per 100 views1.30
Comments per 1K views0.16

Description

Amerikalılar neden kuşları kafeste beslemek yerine dışarıda beslemeyi tercih ediyor? Amerika’da 52 milyondan fazla insan bahçesine düzenli olarak kuş yemi bırakıyor. Ama amaç kuşları yakalamak değil, özgür kalmalarını sağlamak. Kuşlar bahçeye gelir, biraz yem yer ve sonra tekrar uçup gider. Bu hem kuşların özellikle kışın yiyecek bulmasına yardımcı olur hem de insanlara huzur verir. Bu yüzden birçok kişi için bahçeye gelen kuşları izlemek, küçük ama keyifli bir günlük alışkanlığa dönüşmüştür.

Related Videos

More videos from TEQ