Amerikalılar Neden Kuşları Kafese Koymuyor? 🐦🤔
Mar 10, 2026•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
Published3 months ago
Duration0:27
Video IDnPHptzSlUvI
Languagetr
CategoryEntertainment
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeYouTube Short
Performance Metrics
Views44K
Likes570
Comments7
Engagement Rate1.31%
Likes per 100 views1.30
Comments per 1K views0.16
Description
Amerikalılar neden kuşları kafeste beslemek yerine dışarıda beslemeyi tercih ediyor?
Amerika’da 52 milyondan fazla insan bahçesine düzenli olarak kuş yemi bırakıyor. Ama amaç kuşları yakalamak değil, özgür kalmalarını sağlamak.
Kuşlar bahçeye gelir, biraz yem yer ve sonra tekrar uçup gider. Bu hem kuşların özellikle kışın yiyecek bulmasına yardımcı olur hem de insanlara huzur verir.
Bu yüzden birçok kişi için bahçeye gelen kuşları izlemek, küçük ama keyifli bir günlük alışkanlığa dönüşmüştür.