Veni, vidi, Vici. Ipse Dixit. Giulio Cesare. Sal Da Vinci a Sanremo vince ma Leonardo da o DiCaprio?

Mar 1, 2026Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3Updated Just now

Video Overview

Video Details

Published3 months ago
Duration16:33
Video IDnWDy-ZKXgRE
Languageit
CategoryEntertainment
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeRegular Video

Performance Metrics

Views5
Likes2
Comments1
Engagement Rate60.00%
Likes per 100 views40.00
Comments per 1K views200.00

Description

#ilcommissariofalò #saldavinci #leonardodavinci #portobello #scherzoso #leonardodicaprio #renaissance #parody #statuesque #wolverine Secondo voi è meglio Leo DiCaprio o (il) da Vinci?! Chi Sanremo vinse? Who is the winner? Errata corrige, who was? Il commissario Falò perlustra, (vi) dà lustro, è illustre o illustrativo? PORTOBELLO è bella? Mah. 0:22 3:00, 3:44, 4:24 7:52, il Pio di Abel Ferrara! 10:50 15:25

Related Videos

More videos from JOKER MARINO & Il mago di Oz