Demon Slayer'dan Muzan dünyayı ele geçirmeye çalışsaydı ne olurdu?
Feb 24, 2026•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
Published3 months ago
Duration0:31
Video IDp2vk0r67Z48
Languagetr
CategoryFilm & Animation
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeYouTube Short
Performance Metrics
Views16K
Likes408
Comments16
Engagement Rate2.65%
Likes per 100 views2.55
Comments per 1K views1.00
Description
Ya Muzan dünyayı ele geçirmeye karar verseydi? Yüzyıllarca Japonya’da saklandıktan sonra Mavi Örümcek Zambağı’nı bulmak için küresel bir fethe girişirdi. Önce sessizce iblis ordusunu büyütür, ardından Japonya’yı düşürürdü. Üst Aylar’a daha fazla kan vererek Asya’yı hızla ele geçirirdi. Dünya birleşir, hatta nükleer silah kullanırdı ama Muzan rejenerasyonuyla hayatta kalırdı. Bilim insanları sonunda güneş ışığının çözüm olduğunu keşfederdi. Uydularla ışık yönlendirilir, iblisler yanardı. Fakat Muzan çiçeği bulmuşsa güneşe dayanır, güneşe bağışık yeni iblisler üretirdi. İnsanlık çaresiz kalırdı… ta ki İblis Avcıları sahneye çıkana kadar.