با طلا و دلار و ارزدیجیتال تو جنگ و قطع شدن اینترنت چه کنیم؟
Jan 30, 2026•Channel
AI Analysis
Data from YouTube Data API v3•Updated Just now
Video Overview
Video Details
Published4 months ago
Duration28:58
Video IDux9WKQglXhs
Languagefa
CategoryEducation
PrivacyPublic
Made for KidsNo
Video TypeRegular Video
Performance Metrics
Views9.2K
Likes544
Comments698
Engagement Rate13.53%
Likes per 100 views5.93
Comments per 1K views76.06
Video Tags
Description
تسلیت به ایران
سر فرصت صحبت ها داریم باهم
ولی باید یک سری کار ها برای سرمایه هاتون بکنید
فروش طلا و دلار معنی نداره بهتره نگهداری بشه سودی فعلا وجود داره چیزی که دارین اسمش قدرت خرید هست
هر گونه پولی در این پلتفرم های طلای آنلاین و صندوق سرمایه گذاری آنلاین اینا دارین در بیارین فیزیکی برین همون ها رو بخرین
تو صرافی ارزدیجیتال ایران صرفا به اندازه ای که بخوای نقد کنی ریال بیاد تو جیبت نگه دار بقیشو بزن ولت متامسک و سیفپل بد نیستن
ترجیحا هم تتر نباشه میتونی به جاش usdc یا usde بزنی
کد بورسی بگیر بدرد میخوره به وقتش
طلا فیزیکی آبشده و شمش سوییسی معنی داره
ریال نقد از بانک بگیر دستت باشه
صرافی ها ی خارجی ارزدیجیتال با آیپی ایران دسترسی دارند در حدی که با مدیریت سرمایه بتونی پوزیشن باز کنی توش پول نگه دار بقیش تو ولت
ماشین خارجی قدیمی ها رو دلار کن
مواظب حال خودت باش از کسی هم خجالت نکش حتی خودت وگرنه بعدا خیلی اذیت خواهی بود
تو کامنت پین شده اگر لیکویید شدی این چند وقت سر بزن بهش
بیت کوین برات جدا تحلیل میکنم
تتر داری ببرش دیفای استخر نقدینگی بساز سود بگیر حتی اگر نت قطع شد
مراقب خودت باش
مواظب خودت باش
دوست دار تو
ارشیا عزیزپور
سابسكرايب و لايك فراموش نشه .
براي ديدن تحليل هاي روزانه كانال تلگرام مون را هم فالو كنيد .
كانال تلگرام تريد سيتي پرو :
https://t.me/Tradecity_pro
لينك youtube تريد سيتي پرو
https://www.youtube.com/channel/UCSiXqiaB5JgSicZBGh1VXEw